poniedziałek, 12 marca 2012

Byle do wiosny... kwiaty i motyle

Pewnie każdy już tęskni do wiosny... U mnie chyba już się zaczyna - słoneczko, coraz cieplej... oby tak dalej.

Pogoda oraz wyzwanie w CraftFun sprawiły, że powstało kilka wiosennych prac. 

Dzisiaj pokazuję pierwszą - wiosenny scrap.
Mnie wiosna kojarzy się z kwiatami i motylami dlatego właśnie one odgrywają na scrapie główną rolę. Do tego piękna modelka - Nicola :) No i  girlanda oraz piękne wiosenne kolory. Zakochałam się w tym papierze (Justysia dzięki) :* Dużo wycinania, przyklejania i "perełkowania"

pozdrawiam






5 komentarze:

Justyna pisze...

Wiosennie się zrobiło u Ciebie :) ale to dobrze mam nadzieję że takimi pracami wiosnę przywołasz....

Art_Dorota pisze...

rzeczywiście bardzo wiosennie u Ciebie a za oknem wyjątkowo u mnie paskudnie
Pozdrawiam serdecznie :)

Caro-ART pisze...

Cudna i bardzo wiosenna praca :)a modelka śliczna

axdesign pisze...

jak w zaczarowanym ogrodzie... ślicznie!!!

Unknown pisze...

Mega wiosennie, dokładnie jak w naszym wyzwaniu. Dziękujemy za udział.

Prześlij komentarz