piątek, 22 października 2010

Nareszcie mam :)


Wreszcie mogę powiedzieć - mam i ja :) W środę kurier przyniósł mi paczuszkę a w niej... bindownicę! Malutką, różową, nowiutką... nawet nie jestem w stanie napisać jak się cieszę. Buziaki dla S. za to, że sprezentował mi to cudo. Z drugiej strony chyba nie zdawał sobie sprawy, że teraz to przez jakiś miesiąc nie będę wychodziła z mojego pokoju ;)

A więc powstał - mój pierwszy notesik... Z serduchem i kwiatem. No i oczywiście z gazą, którą ostatnio wkładam namiętnie wszędzie.

W głowie mam tysiące pomysłów na notesy a więc idę je zrealizować albo jeszcze trochę poskakać z radości :)


15 komentarze:

Karmeleiro pisze...

cuuuudooooo!! przeuroczy!gratuluję bindownicy :) czekam na kolejne notesiki, a gazę też uwielbiam i wszędzie ją wkładam :)

Anniko pisze...

pięknie Ci wyszedł!

Edi pisze...

Zaraz ja się tą gazą zarażę...na razie choroba mnie nie opanowała,bo nie mam gazy...ale kwestia czasu. Notes niezwykłej urody, ale przecież wiesz,że ja kocham Twoje prace. A kolory...marzenie.

ABily pisze...

juz pisalam,że gaza w twoim wykonanu bardzo mi sie podoba:fajny notes, ps.gdzie ty kupujesz tą gazę?

dzwoneczek pisze...

przeuroczy notatniczek:)
gratuluje bindownicy :) sama sie na taka szykuje:)
(gdzie zamawiałas jesli mozna spytac?)

tulipanka pisze...

ABily teściowa przywiozła mi cały wór gazy z Polski także teraz wkładam ją wszędzie ;)

Dzwoneczku ja zamawiałam z holenderskiej stronki sklepu z artykułami do scrapbookingu :)

dziękuję za pozytywne komentarze :*

dzwoneczek pisze...

dziekuje za szybka odpowiedz:)
i czy jest możliwość dostania tej stronki? w polskich skepach niestety bindownice są nie dostepne na chwile obecna a chcialabym zamówic:)

Karolina Bajek pisze...

wooooowwww, Tulipanko, Twój notes jest niesamowicie piękny!!!!

Alexandra pisze...

Cudny notesik :) Gratuluję bindolki :)

Anonimowy pisze...

notesior boski :)

Zajrzyj koniecznie na stronkę wyzwan CardPatterns - gratulacje :)

Dziabka pisze...

Śliczne notesowe początki ,a gaza dodaje lekkości :)

Sija pisze...

Fajny pomysł, żeby to serducho wystawało poza okładkę :)

Agi pisze...

zakochałam się w tym notesie! Cuuudoownyyy!!!!

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! Jest przepiękny! Słodziak na maksa :)

Kaja pisze...

przecudny ten notes:) chciałoby się taki mieć na własność:)

Prześlij komentarz