niedziela, 27 lutego 2011

Afryka


Już od dłuższego czasu miałam pomysł na taki właśnie notes ale czasu brak. Dzisiaj przysiadłam i wreszcie powstał.

Notes inspirowany po pierwsze targanymi i warstwowymi notesami Enczy a po drugie inspirowany Afryką :)
Kolory i motywy afrykańskie, szary papier, do tego ćwieki, guziki i koraliki.

Tak mi się kojarzy Afryka, chociaż zdaję sobie sprawę, że wcale nie jest tam tak "kolorowo" jak na moim notesie. Często słucham opowieści moich "afrykańskich" znajomych i czasem zamiast uśmiechu pojawia się na mojej twarzy wyraz smutku, zdziwienia i niedowierzania...

Mój afrykański notes zgłaszam na wyzwanie Lemonade oraz na forum scrappasion.




16 komentarze:

Boei pisze...

Piękny w tych egzotycznych klimatach! I świetne dodatki- zwłaszcza koraliki, tak bardzo kojarzone z Afryką;)

Ludkasz pisze...

Fantastyczny jest!!!!!

madebyviva pisze...

wow - świetny!! taki egzotyczny i praktyczny zarazem :-)

Joasiunia:) pisze...

Ulalaaaaaa boski:D Aż mi się cieplej od tej gorrącej atmosfery zrobiło:D

angel pisze...

Cudeńko, to jest to co lubię:)
I chętnie bym posłuchała tych afrykańskich opowieści.

Unknown pisze...

Przepiękny notes.
Afrykański klimat jest bardzo ciepły i taki kolorowy.
Super współgrają tu te szarpania.

lucy z mazur pisze...

Piękny jest,a kolorki cudne

Edi pisze...

Ciepły, taki afrykański! Podoba mi się!

Aneta Malisz (andape) pisze...

Patrzę i podziwiam.Chciałabym tak potrafić ale niestety jakoś to nie moja bajka.Dobrze, że mogę podziwiać takie cuda u zdolnych osóbek takich jak Ty :)

Wioletta pisze...

Afrykański notes i od razu sie cieplej na dworze zrobiło:) świetny jest!:)

Magda Tomaszewska pisze...

Piękny! I te kolory takie ciepłe i optymistyczne aż się cieplej robi od samego patrzenia na niego gdy za oknami tak zimno.

Karmeleiro pisze...

jest niesamowity i bardo w klimacie afrykańskim!

katharynka pisze...

bardzo mi się podoba :) Jest taki radośnie kolorowy :)

Ines pisze...

notes świetny ... a co do kolorowości ... wszędzie tak jest że to co chcą nam pokazać jako turystom jest piękne i kolorowe a prawda bywa inna :)

Anulka pisze...

Wyszedł cudownie!!

maj. pisze...

Cudny!!!

Prześlij komentarz