poniedziałek, 4 lipca 2011

Ślubny lift

Skusiłam się na lifta. I to nie byle jakiego lifta...
Na Diabelskim Młynie tym razem skusiłyśmy się na liftowanie Karoli.
Była to dla mnie sama przyjemność ponieważ prace Karoli uwielbiam i regularnie podglądam.

Scrap bardzo delikatny, z dużą ilością dodatków, kwiatków (Noami kończą mi się Twoje przecudne kwiatuszki - zaopatrzysz mnie znowu? :D)
Po prostu taki mój ;)

Zgłaszam na wyzwanie Scrap Pasji {tutaj}. Użyłam między innymi tego papieru.

Pozdrawiam



15 komentarze:

Cynthia Lloréns pisze...

Just a wonderful page...I love the flowers...so many gorgeus details !!!
This is my first time in here..and I just love evrything...I´m in love with your blog!!!!I´m follower now.
I wish a wonderful week.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

jola_zola pisze...

Bardzo ładny:)
Beatko MAILE do Ciebie wysłałam...

jola_zola

Rydia pisze...

Beatko, lift wyszedł wspaniale :)

ABily pisze...

Becia już mówilam jak mi się podoba...tym razem wygląda dokladnie tak jak na żywo. Śliczny:)Powodzenia wiesz z czym:)

Anonimowy pisze...

Śliczny... słodki, ale bardzo kobiecy =]

kartkomania.com pisze...

Dzźkujemy za udział w wyzwaniu - scrap piękny :)

Aldona pisze...

pięknie Ci to wyszło:)

Bellaidea pisze...

Pieknie Ci ten lift sie udal. I bardzo zaciekawilas mnie tymi kwiatkami?

Matilde pisze...

Piękny! I śliczne zdjęcie :)

wiosanka pisze...

Śliczny scrap! :-) Taki delikatny, świetlisty, ogromnie mi się podoba!
PS. Pięknie dziękuję za urodzinowe życzenia :-)

Pozdrawiam!

madebyviva pisze...

Przpiękny lift!!

Scraperka pisze...

śliczny jest:))) cudo!

Aneta Malisz (andape) pisze...

Pięknie.Odkąd sama skleciłam coś na kształt albumu dla rodziców o wiele bardziej doceniam takie prace jak Twoja :)

MOLLIK pisze...

śliczny scrap :)

monia pisze...

Piękny !!!

Prześlij komentarz