sobota, 25 lutego 2012

PWC czyli kolorowo

Tak tak dzisiaj będzie kolorowo czyli... przegrałam :/

Nie piszę nic więcej - proszę przegranej nie komentować :P

A więc wytyczne od zwyciężczyni były takie:
scrap z co najmniej 4 kolorami (nasyconymi a nie pastelowymi).

No to moje dzieło. Starałam się wierzcie mi, chociaż ten scrap to było wyzwanie :).
Chociaż baza jasna to dodatki kolorowe (i więcej niż 4). Pobawiłam się trochę w chlapanie, zszywanie i plątanie :)

A zdjęcie jedno z moich ulubionych zrobione w krainie wiatraków czyli w Kinderdijk :D

Pozdrawiam





3 komentarze:

Anniko pisze...

aaaa boski! wywiązałaś się z zadania na medal kochana, jestem z Ciebie dumna! :*

Caro-ART pisze...

Fantastyczny scrap :) choć faktycznie kolory mało twoje...brawo

Klaudia/Kszp pisze...

już po miniaturce wiedziałam, kto dyktował wyzwanie :) Ale scrap, powiem Ci - REWELKA :)

Prześlij komentarz