piątek, 20 lipca 2012

Lift Nimuchy :)

Cześć :)

W środę ruszyło kolejne wyzwanie na Diabelskim Młynie. Tym razem liftujemy pracę Nimuchy.

Powiem tak - uwielbiam prace Nimuchy. Podziwiam je często i nie potrafię się nadziwić jej talentowi. W końcu miałam okazję zliftować jej pracę i... nie podołałam. No nie potrafię.
Jestem dumna z siebie, że spróbowałam ale jednak zostanę przy moim stylu :D

Zapraszam do obejrzenia karteczki. Farba akrylowa, glimmer misty, spinacz i fantastyczny papier 7 dots studio. 



6 komentarze:

Caro-ART pisze...

Fajnie, że spróbowałaś tak jak ja decu :) efekt całkiem fajny ...

Klaudia/Kszp pisze...

A mnie się podoba :)

Karmeleiro pisze...

Mnie się też podoba! Nimucha ma niezwykły styl, a Ty nie tylko zliftowałaś kartkę ale nadałaś jej swojego charakteru!

Vera pisze...

Wowwww je kaart is echt gaaf!!

Groetjes :)
Vera

Justyna pisze...

Wspaniale Ci wyszedł ten lift.....pozdrawiam serdecznie

Karolina Bajek pisze...

a mnie się też baaardzo podoba i uważam dokładnie tak jak Karmi :)

Prześlij komentarz