wtorek, 6 listopada 2012

Święta nadchodzą :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Pokazuję jeszcze raz reniferka - tym razem w innej aranżacji :)

Papierki Galerii Papieru i Lemonade połączone z tekturkami TheMiniart.

Dziękuję wszystkim kochanym i  kreatywnym duszyczkom, które w czasie mojego przydługawego pobytu znosiły mnie dzielnie i użyczały stołów, nożyczek, stempelków i przydasi :* chociaż tych spotkań i pogaduch było zdecydowanie za mało :(  (wielki całus dla Was)

W środę już będę miała moje zabawki - nie mogę się już doczekać.

Aha i powiem Wam tak po cichutku, że u mnie szykują się wielkie życiowe zmiany... już za niedługo powiem więcej i może coś porozdaje z tej okazji :) 

A na razie zmykam i publikuję tego posta póki mam internet :)




8 komentarze:

Justyna pisze...

Święta w Twoim wykonaniu są cudne :)

A ja już się nie mogę doczekać kiedy wrócisz :) czekam z niecierpliwością :)

Buziaki

Karola B pisze...

czyżby jakie weselicho się szykowało :)) kartka piękna.

Klaudia/Kszp pisze...

Cudna ta karteczka :)

Caro-ART pisze...

Śliczna kartka :) Fajnie te tekturki wmontowałaś.

jola_zola pisze...

piękne...

Anonimowy pisze...

Piękna kartka:)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Śliczna Świąteczna karteczka!

Rom-a pisze...

wow ..........rewelacja
bardzo mi się podoba...

Prześlij komentarz