środa, 11 stycznia 2012

No to zaczynamy :)

Witajcie w Nowym Roku :)
Życzę Wam i sobie aby ten Nowy Rok był jeszcze lepszy od poprzedniego i aby spełniały się marzenia (te scrapowe i te życiowe)...

Ja obiecałam sobie, że trochę więcej będę pokazywała w tym roku a więc zaczynam :)

Na początek kartka przygotowana specjalnie na wyzwanie na DIABELSKIM MŁYNIE
Koniecznie wejdźcie zobaczyć - DM trochę się zmienił, wprowadziłyśmy zmiany, pojawiły się nowe osóbki i mamy candy!!! No i zapomniałabym szukamy jeszcze kreatywnej duszyczki może właśnie Ciebie?

Dzisiaj rozpoczęło się wyzwanie kolorystyczne, w którym główne role grają czerwień, szary i biel. Ja stworzyłam kartkę urodzinową. Skromną ale ja jestem zadowolona. 
Użyłam papieru świątecznego, wykrojników no i motylków oczywiście :)








6 komentarze:

Alexandra pisze...

Piękna karteczka :)
I widzę nowy wystrój bloga?
Dla Ciebie Tulipanko także wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

Caro-ART pisze...

Cudna :)
Tobie również życzę wszelkiego naj... w nowym roku.
Pozdrawiam i ściska mocno :)

Klaudia/Kszp pisze...

Tulipanko, cudna karteczka. Jak zwykle skrzydlata :) Spełnienia marzeń w Nowym Roku :*

Magdalena pisze...

Piękna karteczka:)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Śliczna! Dobrze, że znowu tworzysz bo tęskniłam za Twoimi pracami :)

agapa pisze...

Nie mogę od niej wzroku oderwać - zniewalają mnie te motyle:))

Prześlij komentarz