niedziela, 29 stycznia 2012

Ramka w kształcie domku...

Leżąc już w łóżku, przypomniałam sobie, że chyba jeszcze nie pokazywałam Wam mojej domkowej ramki. 
Powstała specjalnie na konkurs sklepu Rae i nieskromnie się pochwalę, że wygrała... 
Konkurs odbywał się już dawno ale jakoś tak w ciągłych podróżach zapomniałam się nim pochwalić. Robię to teraz...

Papiery Karolkowe czyli pastelowa kolorystyka, kwiatki, motylki, farba akrylowa, elementy tekturowe, cytat, koronka, perełki... Dużo tego wszystkiego znajduje się na domku. I coś Wam powiem - zawsze wyrzucałam folijki po stemplach i to był błąd. Czarne elementy (klatka i kwiatki) to są właśnie wycięte folie. I jak dla mnie dały super efekt.

Domek z czterech stron ma nasze zdjęcia. Więc można go obracać i obracać :)

Uwaga - mnóstwo zdjęć :)










:*

9 komentarze:

scrap joanny pisze...

no kochana - jak mogłaś się nie chwalić !!! jest cudne !! boski pomysł !

Ela 17 pisze...

przepiękna ramka taka inna i jak szczęśliwie wygladacie SUPER

Unknown pisze...

wcale się nie dziwię, że wygrała ;-)

Klaudia/Kszp pisze...

Cudeńko po prostu, nie dziwię się, że domek wygrał, jest piękny!

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

Świetny pomysł! Gratuluję wygranej:)

Karmeleiro pisze...

gratuluję wygranej, domek jest cudny i Wy również!

Justyna pisze...

No ja się nie dziwię że wygrałaś :) domek ramka to świetny pomysł i wyszła Ci naprawdę cudownie :)

angel pisze...

Jest się czym chwalić.

ABily pisze...

piekny...no a ten cytat..aż mi się lezka w oku zakręciła:)

Prześlij komentarz