środa, 18 stycznia 2012

Scrap 1/3

Wymyśliłam sobie, że zrobię komplet 3 scrapów, które zawisną na ścianie naszej błękitnej sypialni. 
I wzięłam się do realizacji zamierzonego celu. Zmobilizowało mnie do tego wyzwanie na Diabelskim Młynie, gdzie liftujemy scrapa Katharynki. Pomysł spodobał mi się tym bardziej, że jeszcze nigdy nie robiłam scrapa na blejtramie. I teraz wiem, że zawsze będę tak robiła. Co mnie przekonało? Bezproblemowe zawieszenie go na ścianie :) 

Mój scrap z nami w roli głównej (wiem zdjęcie już chyba sto razy oscrapowane ale jedno z moich ulubionych). 
Styl romantyczny (a jak), kolorystyka Karolkowa :) Dużo farby i trochę glimmer mistów. Do tego kwiatki wykrojnikowe (zwróćcie uwagę na perełki w środku kwiatków) i wycięte z papierków, dużo skrawków, trochę koronki i jest pierwszy z trzech :)
Zgłaszam go na wyzwanie Creative Scrappers.

A teraz zapraszam Was do liftowania na Diabelskim Młynie  :D
i oglądania...





11 komentarze:

Scraperka pisze...

prześliczny:)))))

Caro-ART pisze...

Cudowny :) Pozdrawiam.

Noami pisze...

no to ja czekam na jeszcze 2 :)

Vera pisze...

Supermooi, je gebruikt echt mooie kleuren!
leuk je even gezien te hebben vandaag, keep on creating please :D

Groetjes

Vera

ABily pisze...

uwielbiam patrzeć na Twoje zdjecia, masz taka mega uśmiechnietą, optymistyczną buźkę:) I z chęcią zobacze Twoje prace na zywo:)Świetny scrap:)

AgnieszkaBe pisze...

Piękne zdjęcie w pięknej oprawie!!!!!

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Świetny pomysł z tym blejtramem! I cudny scrap!

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczny scrap. Uwielbiam taki styl, sama w życiu nie zrobiłabym chyba równie pięknego LO. Cudeńko :) Perełki w kwiatkach śliczne. Ubóstwiam perełki. I koronki :)

noomiy pisze...

ładniutko! i tak lekko!

coco.nut pisze...

przeurocza romantyczna rameczka!!!

FiKenward pisze...

Beautiful, love the softness that you created with the colours. Thanks for playing along at CS>

Prześlij komentarz