piątek, 27 stycznia 2012

PWC cz.1 czyli nie trać czasu

Dzisiaj będzie o motywacji... ale może na początek ujawnię co znaczy ten skrót w tytule postu. 
PWC czyli Projekt Wagi Ciężkiej. 
A co to w ogóle znaczy pewnie zapytacie - już wyjaśniam :)

Jakiś czas temu postanowiłam zrzucić trochę zbędnych kilogramów ale wiadomo jak to jest, słodkie kusi, pyszne obiadki też a ruszać się nie chce. Potrzebowałam motywacji i znalazłam ją w mojej kochanej ANNIKO :) Postanowiłyśmy, że będziemy się wzajemnie motywować aby jak najwięcej schudnąć. W jaki sposób? Co tydzień się ważymy i która z nas więcej schudnie narzuca wyzwanie scrapowe drugiej osobie. Pomyślicie - i co w tym trudnego, gdzie motywacja... a właśnie, że jest bo...
 my z Anniko jesteśmy scrapowo różne. Ja pastelowa ona kolorowa, ja regularna ona wręcz przeciwnie, ja lubię porządek w pracy ona chlapania i bałagan, ja uwielbiam kartki Anniko journale, aalbumy i scrapy, ja... i można by tak długo wymieniać. 
Dla mnie męczarnią będzie jak będę musiała zrobić pochlapaną kolorową kartkę z użyciem gesso, farb i tym podobnych :/ a dla niej męczarnią będzie robić vintagowe, ptasie i motylkowe kartki.
Każda z nas nie chce robić czegoś czego nie lubi więc tym sposobem pilnujemy się aby schudnąć :)

Ale do rzeczy w tym tygodniu wygrałam JA więc ja narzuciłam temat (mój) czyli vinatgowe klimaty...
Miała być kartka, obrazek retro i koronka
Oj mnie zrobienie kartki sprawiło ogromną satysfakcję, a Anniko pewnie przeklinała mnie przy jej robieniu - i dobrze jej tak, gdyby wygrała nie musiała by się tak męczyć :P

Kolejne ważenie w poniedziałek - trzymajcie kciuki abym dalej pozostała przy moich klimatach i znowu wymyślała temat.

Oto moje efekty naszego pierwszego wyzwania. W moich klimatach, z odpowiednim cytatem
NIE TRAĆ CZASU!!!

Zajrzyjcie też do Anniko i zobaczcie co stworzyła :)







14 komentarze:

Anonimowy pisze...

Oj jest genialna ! Nie mogę się napatrzeć :) Cudo :)

Anniko pisze...

oszty mordo, ładna ta kartka! :P

wiosanka pisze...

Przecudna!!! Fantastyczna! :-)
I bardzo fajny projekt ;-) Trzymam kciuki! :-)

Pozdrawiam!

Caro-ART pisze...

Przecudna jest :)
Gratuluję wygranej hihi też by mi się taka motywacja przydała ;)

Klaudia/Kszp pisze...

Rewelacyjny pomysł z tą motywacją :) A kartka absolutnie genialna :)

sikorka pisze...

Świetny pomysł ;D Powodzenia dla Was obu...

AGATA pisze...

Cudna :)

angel pisze...

Piękna kartka:) I świetny pomysł na odchudzanie, życzę powodzenia:}

AnnaZ pisze...

Fantastyczny pomysł :-) A kartak piękna. Już lecę oglągać tą która powstała w "męczarniach" :-P

Anna Baldwin pisze...

Piekna karteczka, trzymam kciuki za powdodzenie!! Pozdrawiam

Art_Dorota pisze...

cudo karteczka :)

Ala M. pisze...

rewelacyjny projekt a kartka cudna :)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Oryginalny trening:) Podziwiam za wytrwałość! A kartka wprost fenomenalna! Musisz wygrywać cały czas!

Unknown pisze...

Ale świetny pomysł! Jednak są fajne sposoby, żeby się trochę zmotywować :)Takie połączenie przyjemnego z pożytecznym, a karteczka świetna!
Życzę wam obu powodzenia!

Prześlij komentarz